ترور دانشمندان هسته‌ای، موضوع فیلم تلویزیونی «ذهن خاموش»
کد خبر: 1341482
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶

ترور دانشمندان هسته‌ای، موضوع فیلم تلویزیونی «ذهن خاموش»

گروه هنر: «ذهن خاموش» عنوان کار انقلابی به کارگردانی مهرداد خوشبخت است که به بحث ترور دانشمند‌ان هسته‌‌‌ای می‌پردازد.


مهرداد خوشبخت، کارگردان فیلم تلویزیونی «ذهن خاموش» در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان اینکه تصویربرداری این کار به پایان رسیده است، اظهار کرد: تصویربرداری این تله‌فیلم چند روز پیش پس از 30 جلسه فیلمبرداری به پایان رسید.



وی افزود: ساخت فیلم‌های پلیسی معمایی یکی از گونه‌های جذاب سینماست که ورود به آن مستلزم داشتن فیلمنامه خوب است، بنابراین در گام اول این فیلمنامه است که می تواند در این ژانر در کارگردانی ایجاد انگیزه کند تا فیلمی با این محوریت بسازد. نیز با توجه به این امر وقتی این فیلمنامه به دستم رسید آن را دارای چارچو‌ب‌های لازم دیدم، بنابراین ساخت آن را قبول کردم.



خوشبخت با بیان اینکه این فیلم درباره ترور دانشمندان هسته‌ای است، گفت: از ابتدای انقلاب تا به امروز کشور ما شهدای بسیاری داشته که قربانی ترور شده‌اند. در این میان بحث ترور دانشمندان هسته‌ای یکی از موضوعات بسیار مهم در یک دهه اخیر است که امید دارم بتوانم به درستی به آن بپردازم.



این فیلمساز ادامه داد: صداگذاری این کار تلویزیونی به زودی توسط ناصر انتظاری آغاز می شود، «ذهن خاموش» قرار است با پایان یافتن مراحل فنی، اواسط دی از تلویزیون پخش شود.



بازیگران



علیرضا کمالی نژاد، سارا منجزی، امیر دلاوری، پرویز فلاحی پور، نیلوفر شهیدی، افشین نخعی و ... از جمله بازیگرانی هستند که در این تله فیلم نقش آفرینی کرده اند. این کار به سفارش شبکه یک سیما تولید شده است و تهیه کنندگی ان را الهام ابراهیمی برعهده دارد.



سایر عوامل اصلی آن عبارتند از: نویسنده: علی خودسیانی، مدیر تصویربرداری: سیروس عبدلی، صدابردار: ناصر انتظاری، طراح گریم: نوید فرح مرزی، طراح صحنه و لباس: نسیم سیگارودی، تصویربردار: سیدهادی پویا، عکاس: مهسا طیب طاهر.

captcha